
من دلوقتى انا حأكسب وقت ولازم ابدأ افوق
ايوه كفايه ابص ورايا ولازم ابص لفوق
حتحدى نفسى وانسى يأسى وكل جراحى كمان
ده من النهارده حقوى قلبى وعينى
حتعب واعرق وارمى وححرق الماضى الهدام
شويه قوه وصبرأكيد أنا حوصل للأحلام
ده الماضى مات والذكريات ملهاش جوايا مكان
دى الضربه اللى مابتموتنيش بتقوينى
حب ايه ده كان خيابه قلبى حب ماتطلش حاجه
مش حتنفع الطيابه تانى
الحياه أهى مستمره حبه حلوه وحبه مره
نفسى تبقى يا قلبى مره انانى
2 comments:
جاااااااامده جدا فيها جمل بتشد اوى ومعاها كمان روح تحدى واصرار غريبه
بتفكرنى برضه باغنية مدرسة الحياه فيها نفس روح الاصرار بس دى اجمد
حلوه اوى الصوره دى..وزى ما انت قولتلى انك اخترتها عشان فيها كل احساسيس الكلاب...ههههههههههه والله انت مشكله
مع ان الكلمات الى حد ما حزينة وصعبه
بس احساسها عالى وجميله فعلا
وميرسى على زيارتك ليا
Post a Comment